Redactie - 06 maart 2013

Centric voorziet Coffee Fresh van Microsoft Dynamics CRM


Coffee Fresh, partner voor koffiemachines in de zakelijke markt, geeft Centric de opdracht Microsoft Dynamics CRM te implementeren.

Met Microsoft Dynamics CRM beschikt de organisatie onder andere over databasemarketingtools. Vanwege de groei van de organisatie en de ambities voor de toekomst wil Coffee Fresh een professionaliseringsslag maken op het gebied van automatisering en CRM. Coffee Fresh koos na een uitgebreid selectietraject voor Centric vanwege de goede fit met de organisatie. Bovendien was Coffee Fresh, stersponsor van De Graafschap, al bekend met Centric als voormalig shirtsponsor van de Doetinchemse voetbalvereniging.

SureStep
Om een doelmatige en consistente implementatie te faciliteren, maakt Centric gebruik van een gestandaardiseerde projectmethode: Centric4Sure. Deze implementatiemethode is gebaseerd op de Microsoft SureStep-methodiek en de projectmanagementmethode Prince2 én verrijkt met best practices en ervaringen die zijn opgedaan tijdens vergelijkbare projecten, aldus Centric.

Door: Witold Kepinski

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!