Redactie - 14 maart 2013

T-Mobile Nederland kiest voor Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence


T-Mobile Nederland kiest voor de nieuwe contact center oplossing Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence.

Ruim 500 medewerkers gaan na de implementatie aan het eind van de zomer aan de slag met het nieuwe systeem. Door de geïntegreerde afhandeling van zowel e-mails, telefoontjes, cases en tweets is de service van T-Mobile aan de klant daarmee straks nog klantgerichter en consistenter, aldus T-Mobile.

Customer Interaction Center (CIC) is een multichannel communicatieplatform voor organisaties voor het onderhouden van klantcontact. CIC verwerkt alle soorten media en integreert deze waar nodig ook in de businessprocessen en –systemen, aldus Interactive Intelligence.

Door: Witold Kepinski


Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!