Redactie - 07 augustus 2013

Centric wordt wederom weer servicepar?tner voor Detailresu?lt


Detailresult Groep heeft Centric opnieuw gevraagd de hardware fieldservices voor haar rekening te nemen. Centric en Detailresult ondertekenden hiervoor een Service Level Agreement (SLA). De overeenkomst is geldig voor een periode van drie jaar, zo meldt Fergus Hoedeman, directeur ICT bij Detailresult.

Overeengekomen is dat Centric verantwoordelijk is voor de hardware fieldservices van in totaal 108 supermarktlocaties die worden ondersteund met 875 POS- en 7 zelfscan-configuraties. Ook voert Centric de fieldservices uit voor 48 Dirx en Dirck III-speciaalzaken, goed voor 60 POS-configuraties. De servicediensten die Detailresult binnen deze order van Centric afneemt, zijn call-intake, -screening en -dispatch, fieldservice hardware, preventief onderhoud én servicemanagement.

Door: Witold Kepinski


Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!