Redactie - 14 januari 2014

Centric vernieuwt Dynamics CRM-omgeving van Kennisnet

 

In het laatste kwartaal van 2013 heeft Centric samen met Kennisnet - de publieke ICT-partner voor het onderwijs - de bestaande Dynamics CRM 4.0 omgeving van Kennisnet vernieuwd.

Naast de migratie van CRM 4.0 naar CRM 2011 is ook een optimalisatie van de bestaande configuratie doorgevoerd en nieuwe functionaliteit toegevoegd. Kennisnet heeft Centric gevraagd om mee te denken over het optimaliseren van haar CRM-omgeving, om zo haar processen verder te verbeteren. Na overleg is besloten om eerst een analyse van de bestaande omgeving uit te voeren en de wensen bij Kennisnet in kaart te brengen. Cees Boonstoppel, lead consultant bij Centric: “Uit deze analyse bleek al snel dat het beter was voor Kennisnet om meteen een migratie uit te voeren naar CRM 2011. Veel van de wensen zijn daarin binnen de standaard uitvoerbaar, waar het in CRM 4.0 met maatwerk opgelost zou moeten worden”.

Tijdens de migratie van CRM 4.0 naar CRM 2011 is zoveel mogelijk maatwerk vervangen door standaard functionaliteit van CRM 2011. Daarnaast is een deel van het maatwerk vervangen door standaard plug-ins van Webservices.nl en Centric.

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!