Redactie - 28 maart 2014

CRM Partners levert DELA Microsoft Dynamics CRM 2013

 

CRM Partners, specialist in Microsoft Dynamics CRM voor de financiële sector, implementeert bij uitvaartverzekeraar en -verzorger Coöperatie DELA voor het eerst in Nederland Microsoft Dynamics CRM 2013. DELA wil een klantbeleving creëren die past bij de normen en waarden van de organisatie. Klanten met raad en daad bijstaan, laagdrempelig en betrouwbaar zijn is hiervoor het devies. Een voorwaarde om dit te bereiken is de realisatie van een centraal klantbeeld. Dit is met behulp van Dynamics CRM nu werkelijkheid geworden, aldus CRM Partners.

Om haar klanten nog beter te bedienen heeft DELA het ‘klantgerichter werken programma’ opgezet. Aan de basis hiervan staat het verbeteren van de datakwaliteit, zodat bij elk contact alle klantgegevens in één oogopslag inzichtelijk zijn. Eerder was klantdata verspreid over verschillende applicaties. Het opzoeken van de juiste gegevens kostte te veel tijd en deze waren bovendien niet altijd actueel. De keuze is op Dynamics CRM 2013 gevallen, omdat de oplossing gemakkelijk te integreren is in de bestaande omgeving en een interessante roadmap heeft voor de toekomst, met een moderne user interface en ondersteuning voor social en mobile.

Door: Witold Kepinski

 

Forescout 08/05/2025 t/m 16/05/2025 BW Portland Europe BW tm 22-05-2025
Gartner BN tm 12-11-2025 - 3

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!