Redactie - 08 maart 2013

CA Technologies komt met nieuwste versie Nimsoft Service Desk


CA Technologies komt met de nieuwste versie van de SaaS-managementoplossing CA Nimsoft Service Desk 7 (NSD).

CA NSD 7 biedt een oplossing voor IT-servicemanagement en voegt daar bovendien een moderne en intuïtieve gebruikerservaring aan toe. Dit zorgt ervoor dat IT-professionals die nog niet eerder met een servicemanagement-systeem gewerkt hebben, toch zonder training de IT-diensten kunnen raadplegen en problemen kunnen oplossen, zo zegt CA Technologies. 

Daarnaast maakt CA NSD 7 het voor eindgebruikers en IT-personeel met elkaar samen te werken. Dit is mogelijk doordat CA Nimsoft Service Desk gebruik maakt van social media functionaliteiten, aldus Marco van Lieverloo (foto), country manager bij CA Technologies in Nederland. "Met CA Nimsoft Service Desk 7 komt CA Technologies met een volledige Software-as-a-Service oplossing voor servicemanagement inclusief een eenvoudige en aangename gebruikerservaring voor eindgebruikers."

Door: Witold Kepinski 

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!