Redactie - 22 maart 2013

QlikTech lanceert Qoncierge voor hulp bij business-vraagstukken

QlikTech,software specialist in Business Discovery en Business Intelligence (BI), kondigt de lancering van Qoncierge aan.

Qoncierge is ontwikkeld als centraal aanspreekpunt voor het snel en kosteloos oplossen van niet-technische business-vraagstukken. Qoncierge is 24 uur per dag bereikbaar en biedt in meerdere talen antwoord op vragen over bijvoorbeeld licenties, portals, toegang, profiel-updates en trainingen. De dienst is een aanvulling op het bestaande Support Services aanbod van QlikTech, dat klanten en partners snelle ondersteuning biedt bij het oplossen van problemen en zoveel mogelijk rendement uit hun QlikView Business Discovery Platform laat halen, aldus Bas van der Horst (foto), General Country Manager Benelux bij QlikTech

Het Qoncierge-team bestaat uit getrainde service-consultants die klanten en partners optimaal van dienst zijn en binnen drie uur na een aanvraag terugkoppeling geven. Klanten en partners zijn dankzij dit centrale aanspreekpunt minder tijd kwijt aan het zoeken naar antwoorden op niet-technische vragen rond after-sales, aldus QlikView. De combinatie van een online kennisplatform met traditionele en community-based support services en kosteloze product-upgrades stelt klanten en partners in staat om elk business-vraagstuk op te lossen.




Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!