Redactie - 12 juni 2013

Mitel-prod?uctlijn geoptimali?seerd voor IT-omgevin?gen Google en Microsoft


Mitel, leverancier van (cloud-gebaseerde) unified communications-software, vernieuwt zijn aanbod voice- en samenwerkingsoplossingen met de introductie van twee nieuwe oplossingen: MiVoice voor Microsoft Lync en MiCollab 5.0 dat onder meer integreert met Google.

Alle oplossingen krijgen tevens een nieuwe naam en vallen nu onder één van de drie productgroepen: MiCollab, MiVoice en MiContactCenter. Voor organisaties wordt het hiermee eenvoudiger en makkelijker de juiste oplossing te selecteren. MiCollab, MiVoice en MiContactCenter De namen van de drie productgroepen spreken voor zich: MiCollab omvat alle unified communications- en samenwerkingsoplossingen, MiVoice alle communicatieplatformen en telefoontoestellen en MiContactCenter bundelt alle technologie voor contact centers. Daarbij focust Mitel op keuzevrijheid. Met de open Freedom-architectuur is het mogelijk te investeren in betere communicatie- en samenwerkingsoplossingen zonder dat het nodig is bestaande technologie te vervangen. Vanuit deze visie introduceert Mitel nu ook MiVoice dat integreert met MS Lync en MiCollab 5.0 dat integreert met Google.

MiCollab 5.0 MiCollab is een geïntegreerde oplossing voor betere realtime-communicatie en samenwerking met collega’s, klanten, partners en leveranciers, onafhankelijk van locatie, tijd, en type toestel. MiCollab 5.0 biedt diverse mogelijkheden op het gebied van voice & instant messaging, presence, audio, video en web conferencing. MiCollab 5.0 integreert met het Google cloud-platform en Google apps zoals agenda, e-mail, instant messaging, aanwezigheid en contactbeheer. Voor het MKB en Mitel-partners die cloud-oplossingen bieden, heeft Mitel nu ook MiCollab gebundeld met voice als virtuele appliance.

Door: Witold Kepinski 

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!