Redactie - 22 juli 2013

SPS introduceert Gensys Anywhere voor HTML5


SPS, specialist in beheer en continuïteit van IT-omgevingen, introduceert Gensys Anywhere voor HTML5. Gensys Anywhere maakt het voor IT-beheerders, service managers, IT-managers en externe klanten mogelijk om apparaat-, tijd- en plaatsonafhankelijk inzicht te hebben in de complete IT-infrastructuur, met al zijn relaties en afhankelijkheden, en volledig de regie te voeren. Ook eindgebruikers kunnen eenvoudig een probleem melden of een vraag stellen, hiervan wordt automatisch een ticket gemaakt en op elk gewenst moment kan de voortgang door de eindgebruiker worden ingezien.

Gensys Anywhere is het antwoord op de behoefte in de markt om op elk gewenst moment en op elke plaats inzicht te hebben in de status van de IT-infrastructuur en de stand van zaken ten opzichte van de KPI’s/SLA’s. Gebaseerd op een betrouwbare diagnose is het mogelijk om ongeacht de werklocatie snel en correct te reageren op een event, op een meer intuïtieve wijze direct toegang te hebben tot relevante informatie en efficiënt om te gaan met de beschikbare tijd en kennis van IT-personeel.

De eerste versie van Gensys Anywhere werd in 2012 door SPS gepresenteerd voor iOS op iPhone en iPad. Na die tijd is de software verder ontwikkeld voor zowel iOS als nu op HTML5, waardoor de software onder veel browsers en op mobiele apparaten te gebruiken is.

Linda Verweij (foto), COO bij SPS: “Gensys Anywhere is de ‘schil’ om onze BSM-oplossing Gensys. Deze intuïtieve applicatie verbindt alle beschikbare monitor-, servicemanagement-, CMDB- en CRM-informatie en verhoogt de productiviteit van de IT-beheerorganisatie. Dit wordt gerealiseerd doordat efficiënt wordt omgegaan met de inzet van IT-personeel, informatie altijd voorhanden is, analyses gedegen en snel kunnen worden uitgevoerd en vooral omdat de informatie en de relaties in de Active CMDB volledig beschikbaar zijn. Door de Gensys-functionaliteit beschikbaar te maken op alle devices kan ongeacht de plaats snel onderbouwd gereageerd worden door beheerders en blijven IT-managers en service managers in control. Zeker nu steeds meer IT-services 24/7 worden aangeboden, is het behouden van de regie cruciaal. Wij zijn dan ook continu bezig om met onze producten hierop in te spelen. De doorontwikkeling van Gensys Anywhere is hier een mooi voorbeeld van.”


Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!