Redactie - 13 december 2013

DigitasLBi bundelt krachten met CMS-expert Hippo

Het marketing- en technologiebureau DigitasLBi gaat een strategische samenwerking aan met CMS- en online customer experience expert Hippo.

De partnerovereenkomst voorziet in het combineren van de expertise van DigitasLBi in het bouwen van merken en het creeëren en distribueren van content met Hippo’s deskundigheid in targeting, multichannel publishing en customer experience. Hiermee kunnen beide organisaties klanten het beste van twee werelden bieden met betrekking tot relevantie en het optimaliseren van conversie.

Op dit moment worden de eerste projecten voor gezamenlijke klanten gestart en wordt de eerste groep developers van DigitasLBi getraind in het implementeren van Hippo CMS. In 2014 zullen DigitasLBi en Hippo samen verscheidene marketingevenementen organiseren.

DigitasLBi staat bekend om het ontwikkelen en toepassen van digitale transformaties van merken zoals Audi, Scotch & Soda, KPN en de Anne Frank Stichting. De 125 medewerkers zijn gevestigd in Amsterdam. Wereldwijd werken zij samen met meer dan 6000 experts binnen het DigitasLBi-netwerk.

 

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!