Redactie - 17 december 2013

Axios Systems lanceert nieuwste versie IT Service Management (ITSM) oplossing

 

Axios Systems lanceert  de nieuwste versie van haar IT Service Management (ITSM) oplossing, assyst. De software combineert alle ITIL/ITSM processen in één pakket; deze nieuwe versie bevat tevens IT Resource Performance Management (IT RPM), nieuwe help functionaliteiten, rapportages en een verbeterde self-service portaal.

IT RPM maakt collaboration mogelijk en beschikbare kennis binnen de IT organisatie is hierdoor sneller toegankelijk. Ook crowdsourcing, leaderboards en sociale profielen vormen een steeds belangrijker onderdeel van het service management proces. Het gebruik van social media is gemeengoed geworden voor zowel eindgebruikers als help desk medewerkers en de nieuwe generatie ITSM tooling speelt hierop in met een nieuwe manier van werken.

De Reporting Wizard maakt het gebruikers mogelijk complexe rapportages zelfstandig te maken. Rapporten kunnen worden gepubliceerd op de assystNET self-service portal, deze portaal bevat tevens een up-to-date dashboard. Zowel eindgebruikers als IT medewerkers kunnen automatisch bericht krijgen zodra er nieuwe rapportages in het dashboard beschikbaar zijn, op deze manier hebben ze altijd toegang tot de laatste informatie.

Door: Witold Kepinski

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!