Redactie - 20 december 2013

Verint Systems introduceert zijn Impact 360 Mobile-oplossing

 

Verint Systems introduceert zijn Impact 360 Mobile-oplossing. Die biedt aanvullende Workforce Optimization-mogelijkheden binnen het bestaande mobiele-applicatieaanbod van Verint.

De nieuwe oplossing is ontwikkeld om organisaties te helpen bij het optimaliseren van medewerkers- en klantbetrokkenheid via mobiele apparaten. Impact 360 Mobile zorgt daarbij voor consistente ervaringen via verschillende contactkanalen. De oplossing profiteert van de Impact 360 Workforce Optimization-suite voor contactcenters, backoffices en retailers.

Verint helpt bedrijven bij het effectiever beheren van de bedrijfsvoering met mobiele applicaties door het uitbreiden van de mogelijkheden van zijn Voice of the Customer- (VoC) en Workforce Optimization-oplossingen (WFO). De mobiele oplossingen omvatten Enterprise Feedback Management (EFM), medewerkersplanning en performance management scorecards. Deze helpen bij het verbeteren van de bedrijfsvoering met focus op klantbetrokkenheid en stellen serviceteams in staat om klantfeedback vanuit elk kanaal vast te leggen. Naast deze mogelijkheden helpt de nieuwe Impact 360 Mobile-oplossing organisaties bij het betrokken houden van medewerkers die de dienst daadwerkelijk verlenen. Zo beheren medewerkers hun werkschema en vrije dagen op afstand, waardoor updates sneller gaan en het totale proces soepeler verloopt, zo belooft Verint.

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!