Redactie - 01 februari 2014

EPiServer 7.5 CMS maakt hergebruik content eenvoudiger


EPiServer, een Zweedse softwareleverancier van oplossingen voor e-commerce en digital marketing, introduceert EPiServer 7.5 CMS.

De nieuwe versie van het platform maakt het voor marketeers mogelijk om content in kleine stukken op te delen waardoor ze content eenvoudig kunnen hergebruiken via verschillende kanalen, om het daarna te optimaliseren voor het device waarop de content getoond wordt. Met EPiServer 7.5 CMS kunnen marketeers in plaats van het generiek zenden van content overgaan naar gepersonaliseerde communicatie van mens-tot-mens zodat communicatiewaarde wordt toevoegt aan de interactie met de klant via alle touch-points.

“We zijn in het bijzonder enthousiast over de introductie van EPiServer 7.5 CMS omdat organisaties, beter dan ooit, content kunnen inzetten om de klantervaring te optimaliseren, conversie te verhogen en langdurige brand loyalty op te bouwen”, zegt Marten Kruisinga (foto), Managing Director van EPiServer Benelux. “Doordat consumenten steeds actiever, mobieler en veeleisender worden in wat ze willen en hoe ze dat willen, is er in de markt een grote behoefte aan een platform waarmee marketeers best practices in content marketing kunnen benutten voor een effectievere interactie met hun klanten. Met EPiServer 7.5 CMS kunnen organisaties meebewegen met de voortdurend veranderende wensen en behoeften van hun klanten om zo een passende boodschap te creëren op het moment en de manier waarop klanten de content willen ontvangen.”

Met deze versie komt EPiServer ook verder tegemoet aan de wensen van zijn partners. Het platform biedt nu ingebouwde ondersteuning voor het opzetten van ontwikkelomgevingen in publieke clouds, inclusief Amazon of Azure, aldus Kruisinga: "Daarmee wordt nog meer flexibiliteit geboden aan ontwikkelaars die snel een ontwikkelomgeving willen realiseren."
 
Door: Witold Kepinski
 
 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!