Witold Kepinski - 25 september 2014

EMC introduceert een nieuw incentive-programma voor het Entry Level-segment

EMC introduceert een nieuw incentive-programma voor het Entry Level-segment. EMC voert een aantal vernieuwingen door in de manier van werken met zijn channel-partners voor het entry level-segment in EMEA. Dit meldt Philippe Fosse, channelbaas van EMC EMEA, tijdens het Canalys Forum 2014 in Cannes.

Om de verkoop in dit segment (deals tussen de 5.000 en 25.000 dollar) te vergroten heeft EMC een vereenvoudigd facturatieproces geïmplementeerd en een aantal nieuwe producten en een sales incentive-programma geïntroduceerd. Channel resellers hebben daarmee meer autonomie in entry-level-segmentverkopen en kunnen profiteren van elke verkoop die ze realiseren, aldus Fosse.

Het sales-incentive programma bestaat uit een Reseller Incentive waarbij de reseller een 300 dollar incentive krijgt uitgekeerd. Als ze meer dan 50 procent van hun traget halen mogen ze tijdens een weekend in een snelle sportauto rijden.

Voor de distributeurs is er de Distributor Incentive met een kwartaalgebaseerde sales target, het Goal Acknowledgement Form. Als ze de target overschrijden krijgen ze incentives uitgekeerd.

De producten die onder het incentive programma vallen zijn EMC’s VNXe storage oplossingen, de VNX5100 en entry level backup & recovery producten, waaronder de DD160 en DD620. Ook de nieuwe EMC producten, de DD2200 (backup & archive) en VNXe3200 (storage) vallen onder het incentive programma. Inmiddels verkopen 620 EMEA-resellers deze producten. Ruim 4500 EMC-resellers kunnen aan dit programma meedoen.

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!