Witold Kepinski - 14 oktober 2014

Ctac cNOW-event trekt 60 klanten

Ruim zestig klanten bezochten op donderdag 9 oktober 2014 het eerste grote cNOW-event van ICT Solution Provider Ctac. Doel was om bezoekers het gebruiksgemak en de efficiëntievoordelen van de communicatie- en integratie-oplossingen live te laten ervaren. Daarnaast was er veel aandacht voor nieuwe ontwikkelingen en innovaties, waarmee bedrijven hun bedrijfsvoering kunnen optimaliseren.

De inspirerende cNOW-middag begon met een presentatie van ‘durf’-ondernemer Michiel Muller, oprichter van onder andere de Tango-bezinepompen en de Route Mobiel-pechhulp. Met het adagium van Richard Branson ‘Screw it, let’s do it!’ zette hij de toon voor de rest van de middag.

Combi pb
Gasten konden tijdens cNOW live communicatie- en integratie-oplossingen ervaren. Daarna werd door middel van vijf scenario’s getoond hoe in de praktijk processen van begin tot eind kunnen worden uitgevoerd, zoals het in realtime monitoren van uren en declaraties van medewerkers en een BI-cockpit die de data uit de vorige stappen verwerkt tot informatie waarmee het management in een oogopslag kan bepalen welke strategische beslissingen te nemen, bijvoorbeeld door nieuwe markten te betreden om omzet te verhogen.

“ICT-systemen en informatie zijn geen doelen op zich, maar middelen om een doel te bereiken als bedrijf. Dat wilden we op een praktische manier en zonder PowerPoint-presentatie tonen op ons cNOW-event”, zegt Henny Hilgerdenaar (foto), ceo van Ctac. “De back- en front-end-systemen krijgen pas echt waarde als je ze naadloos met elkaar verbindt. Pas dan is informatie optimaal te gebruiken en verwerken. Als systemen zorgeloos samenwerken, zijn ondernemingen in staat om zichzelf, hun klanten en leveranciers op maat en relevant te informeren. Door middel van een vijftal herkenbare scenario’s hebben we dat laten zien tijdens cNOW.”

Foto’s van het cNOW-event zijn hier te downloaden.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!