Witold Kepinski - 15 oktober 2014

Mitel introduceert een nieuwe versie van MiContact Center

Mitel, leverancier van unified communications en telecomoplossingen, introduceert een nieuwe versie van MiContact Center. Hiermee kunnen bedrijven de dienstverlening aan hun klanten nog persoonlijker maken. De nieuwe versie bevat onder andere een end-to-end contact center-oplossing voor Microsoft Lync. Hierdoor kunnen klanten eenvoudig via e-mail, webchat, social media of internet geholpen worden. Contact centers zijn van strategisch belang voor Mitel en de nieuwe Lync-functionaliteit onderstreept dit.

Nieuwe functionaliteit
MiContact Center bevat ook een robuust Interactive Voice Response (IVR)-platform. Hierdoor kunnen klanten die Mitel en Microsoft gebruiken hun contact centers verbeteren met self-service opties, zoals terugbelverzoeken of het aanvragen van brochures. Een andere verbetering is dat de contact center supervisor nu met een real-time supervisor client op zijn tablet kan meekijken, waardoor hij of zij veel mobieler is.

Jeroen van Hoorn, verantwoordelijk voor MiContact Center in Nederland: "Mitel helpt klanten alles uit hun investeringen te halen met flexibele oplossingen die voldoen aan hun zakelijke behoeften. Veel van onze klanten hebben geïnvesteerd in IT van Microsoft. Op basis van gesprekken over het toenemend gebruik van Lync hebben we verder gebouwd aan onze oplossingen voor klantinteractie, zodat onze klanten ten volle kunnen profiteren van hun Lync-oplossingen voor het contact center. Met deze nieuwste versie hebben we de sterkste contact center-oplossing in huis voor bedrijven die Lync gebruiken."

MiContact Center is gebouwd op basis van Microsoft Lync Server call control-software en de Lync desktop client. Het doel is zo de meest naadloze oplossing voor het contact center te bieden. Mitel is een van de drie Lync-geoptimaliseerde zakelijke telefoonfabrikanten en werkt nauw samen met Microsoft om gezamelijk klantervaringen nog verder te verbeteren. Het Mitel Microsoft Lync-portfolio wordt aangevuld met de nieuwe MiVoice InAttend, een uitgebreide oplossing voor operators en een scala aan SIP-DECT draadloze telefoons.

MiContact Center
Het MiContact Center portfolio biedt oplossingen voor elk type organisatie, van startups, tot MKB tot de grootste bedrijven. Oplossingen zijn cloud gebaseerd en bieden mogelijkheden om te voorzien in zeer diverse bedrijfsbehoeften. Ga voor meer informatie naar MiContact Center.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!