Witold Kepinski - 05 november 2014

KT-Vision rondt Salesforce-project af bij Stichting mirro

KT-Vision, het Nederlandse Salesforce Expertisecentrum heeft een Salesforce-project afgerond bij Stichting mirro. De gerealiseerde oplossing helpt Stichting mirro om meer structuur in het klantbeheer en –contact te creëren en meer inzicht te krijgen in het aanvraagproces van de mirro screener en het mirro-keurmerk, aldus Hanno Verweij (foto geheel rechts), Salesforce Consultant van KT-Vision.

Stichting mirro maakte tot voor kort gebruik van Excel voor het bijhouden van alle aangesloten zorgaanbieders en aanvraagprocessen voor screener en mirro-keurmerk. “Doordat meer en meer zorgaanbieders zich bij ons aansluiten werd de behoefte aan een solide oplossing steeds groter,” aldus Elvira Deckers (foto midden), Coördinator Service Desk van Stichting mirro. Voor de implementatie werd gekozen voor KT-Vision als partner. “Tijdens het eerste gesprek hadden we direct vertrouwen in KT-Vision. Naar aanleiding van dit verkennende gesprek wist KT-Vision de wensen van mirro snel om te zetten in een voorstel met een volledig stappenplan naar een passend eindresultaat.” Omdat Stichting mirro geen winstoogmerk heeft, konden zij gebruik maken van speciale licenties vanuit de Salesforce.com Foundation.

 

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!