Witold Kepinski - 08 december 2014

Plantronics stelt Ole Hellfritzsch aan als Marketing Manager Benelux & Nordics

Plantronics, speler in audiocommunicatie, stelt Ole Hellfritzsch aan als Marketing Manager Benelux & Nordics. In deze functie is hij onder meer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van strategische marketingprogramma’s voor de Benelux- en Nordics-regio en de uitvoer daarvan.

Hij richt zich onder andere op het verder vergroten van de naamsbekendheid van Plantronics en het positioneren van het bijbehorende portfolio communicatieoplossingen en het gedachtengoed omtrent slimmer werken.

Hellfritzsch (35) maakt de overstap naar Plantronics vanuit BlackBerry, waar hij gedurende drie en een half jaar actief was als Marketing Manager. Hier was hij onder andere verantwoordelijk voor de BlackBerry channel campagnes, de ‘7 of BlackBerry 7’ tour en de introductie van BlackBerry 10. In totaal heeft Hellfritzsch ruim 15 jaar ervaring in alle aspecten van marketing, met functies bij onder andere T-Mobile en TeliaSonera, dat ontstond na een fusie tussen de Zweedse en Finse telecombedrijven, Telia en Sonera.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!