Witold Kepinski - 17 december 2014

Rosenboom breidt portfolio uit met Xerox aanbod

Rosenboom, allround specialist voor kantoorinrichting en ICT, gaat haar portfolio uitbreiden met het Xerox aanbod. Hiermee gaat Rosenboom van een single-branded strategie over op een multi-branded strategie en is zij in staat om het MKB nog beter te bedienen. Voor Xerox betekent het partnership een betere marktpositie in de provincie Flevoland.

Rosenboom zocht naar het juiste moment om, naast het huidige aanbod, nog een A-merk toe te voegen aan het portfolio. Hierbij stond niet alleen kwaliteit centraal, maar was service ook een belangrijk overwegingspunt. Het totaal pakket van Xerox zorgde voor een naadloze aansluiting op de wensen van de organisatie. Marcel van Eekhout (foto), Directeur bij Rosenboom: “Wij waren op zoek naar een partner die ons niet alleen kan ondersteunen bij het vergroten van de naamsbekendheid binnen de regio waarin we actief zijn, maar vooral ook buiten de regio. Xerox kan hierin veel voor ons betekenen. Zo heeft Xerox een marketing support programma opgezet om ons hierbij te helpen.”

Wilco van Bezooijen, Directeur European Channel Group bij Xerox Nederland: “Rosenboom wil haar klanten graag ontzorgen en zo breed mogelijk bedienen. Sinds 2013 hebben zij hun dienstverlening uitgebreid met ICT-beheer. Het Managed Print Services portfolio van Xerox sluit hier mooi op aan. Met dit volledige portfolio is Rosenboom een partij die het verschil kan maken. Het partnership biedt ons veel mogelijkheden voor de toekomst. Met deze substantiële groei van ons indirecte verkoopkanaal zijn wij ook in staat om het MKB beter te bedienen. Rosenboom is actief in een regio waarin wij nu nog onvoldoende zijn vertegenwoordigd. Wij verwachten dan ook met deze samenwerking een groei te kunnen realiseren.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!