Witold Kepinski - 19 december 2014

Detron rolt nieuwe retail ICT uit bij B32 Groep

Detron heeft de eerste stappen van de uitrol van een moderne retail ICT bij B32 Groep afgerond. Hiermee vult het modebedrijf de ambitie in om haar klanten aan zich te binden met extra service, diensten en acties, zowel online als offline.

De B32 Groep, met ruim 65 filialen, is één van de eerste retailers die een ‘omnichannel’ strategie invoert. Dit houdt in dat B32 met de OPEN32 en BLUE32 filialen de klant centraal stelt binnen de organisatie, processen en systemen. B32 sluit hiermee een periode af van regelmatige storingen met hun oude kassasystemen. Detron heeft dan ook de nieuwste retail ICT met extra functionaliteiten geïnstalleerd waarmee je klanten naar je toe kunt trekken, aldus B32 IT manager Sebastián Groosman: “Dankzij de nieuwe kassa’s en speciale PIN-omgeving in onze winkelformules maken wij het de klant zo makkelijk mogelijk. Zo kan de klant niet alleen de nieuwste kleding vinden in de filialen maar ook online. Dat die scheidslijn vervaagt is duidelijk. Of je nou kleding aanschaft via het web en ruilt in een filiaal of een bestelling vastlegt in de winkel van een artikel dat niet meer voorradig is en deze via de webshop laat leveren, het kan allemaal.”

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!