Witold Kepinski - 06 februari 2015

Mindtree beheert Kellogg’s digitale marketingactiviteiten

Mindtree, een wereldwijd actieve IT dienstverlener, en Kellogg Company, een producent van cornflakes, koekjes en snacks, kondigen hun samenwerking aan op het gebied van digitale markting. Mindtree beheert en ondersteunt de IT infrastructuur van Kellogg’s wereldwijde marketingactiviteiten. Dit betreft het uitvoeren van marketingactiviteiten van Kellogg’s merken en van digitale marketing innovaties op de meer dan 400 digitale platformen.

Mindtree, als enige service partner voor Kellogg’s digitale marketing platformen, ondersteunt de marketing activiteiten van Kellogg’s met de lancering van meer dan 100 nieuwe producten elke maand. Naast het beheren van uiteenlopende projecten en technologieën, levert Mindtree de nieuwste beveiligingstechnologieën en cloud infrastructuur. Hiermee ondersteunt Mindtree de wereldwijde activiteiten van de meer dan 50 Kellogg’s merken. Bijzondere aandacht krijgen een snelle doorlooptijd en snelle implementatie van de marketingactiviteiten. Dit terwijl Mindtree samenwerkt met 10 creatieve en digitale bureaus en andere partners.

Kellogg’s werkt nauw samen met Mindtree’s team in het Delivery Center in Gainesville (FL). Mindtree’s kantoren wereldwijd ondersteunen de werkzaamheden om dienstverlening op elk moment mogelijk te maken.

Mindtree gebruikt zijn MWatch Infrastructuur managementplatform om Kellogg’s digitale marketing en IT infrastructuur te beheren. Hierdoor zijn alle platformen voor consumenten wereldwijd continu beschikbaar.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!