Witold Kepinski - 09 februari 2015

Juniper Networks introduceert Partnering For Business Growth Programma

Juniper Networks, een Californische leverancier van IP-netwerktechnologie, introduceert het nieuwe Partnering for Business Growth programma met meer kortingen, incentives en market development funds (mdf) ondersteuning. In het Partnering for Business Growth programma ligt de focus op eenvoudig zakendoen, meer winstgevendheid en inspelen op nieuwe groeimarkten.

Het Juniper Networks productaanbod en programma’s zijn meer gestroomlijnd zodat business partners eenvoudiger zaken met het bedrijf in snelle groeisegmenten kunnen doen. Dit meldt Matt Hurley (foto), vice-president van de Worldwide Partner Marketing Group bij Juniper Networks. Groeisegmenten zijn onder andere private, public & telco cloud, datacenter transformatie, security en software-defined networks (sdn).

Juniper Networks heeft het aantal partnerniveau's verlaagd van vier naar drie: Elite, Select en Reseller. De kortingen voor Elite partners stijgen van 13 procent tot 45 procent. Eerder was dat alleen mogelijk tot 40 procent. Kortingen voor Select partners kunnen oplopen van 14 tot 40 procent. Dat was eerst 35 procent.

Verder zijn de mdf campagnes verlengd van drie naar zes maanden, waardoor partners meer tijd hebben om klanten te interesseren voor Juniper Networks oplossingen.

De sales certificatie eisen komen te vervallen. De product autorisatie eisen zijn verlaagd van zeven naar drie: routing, switching en security.

Ingenious Champion partner

De Champion, Services en Distribution programma’s van Juniper Networks worden geconsolideerd in het Juniper Partner Advantage programma. Zo leert een Ingenious Champion partner sales engineer precies hetzelfde ald een Juniper sales engineer. Dit moet leiden dat het makkelijker zaken doen tussen partners en Juniper Networks.

Lees meer over het Partnering for Business Growth programma van Juniper Networks in de blog van Matt Hurley.

Juniper CEO Rami Rahim meldt verder dat zijn bedrijf binnenkort innovatieve en verbeterde producten zal aankondigen, naar verluidt half maart 2015.

Door: Witold Kepinski

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!