Witold Kepinski - 12 februari 2015

LogicNow introduceert ControlNow IT management platform

LogicNow introduceert ControlNow, een geïntegreerd IT management platform voor middelgrote en grote organisaties. ControlNow stroomlijnt de activiteiten van IT-afdelingen, waardoor IT professionals problemen kunnen voorkomen in plaats van enkel verhelpen, aldus LogicNow.

ControlNow bevat verschillende diensten zoals Antivirus, Patch, Remote Desktop, Monitoring en ControlEmail, een hosted dienst voor e-mailbeveiliging en -archivering. Met de functionaliteit Service Manager, beschikken IT-medewerkers over de mogelijkheid om Windows-diensten op afstand te monitoren, starten, stoppen en resetten.

Verder zijn meldingen van het beheerplatform te personaliseren en filteren per IT-medewerker. Zo is het mogelijk dat een IT-manager via SMS op de hoogte blijft van bedrijfskritische problemen – zoals het uitvallen van een server – terwijl andere IT-medewerkers via e-mail op de hoogte blijven van minder urgente problemen, zoals mislukte patches of e-mails die in quarantaine zijn geplaatst.

ControlNow is een nieuwe merk van LogicNow dat voortkomt uit de producten GFI Cloud en MailEssentials Online. De Nederlandse website van ControlNow is nu online.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!