Witold Kepinski - 18 februari 2015

G DATA voert per direct 24/7-support

G DATA, een Duitse leverancier van anti-virus software, voert per direct 24/7-support in. Vanaf kunnen klanten van G DATA op elk moment van de dag bellen (in Nederland: 020 8080834 en in België: 02 8083321) om antwoord te krijgen op hun vragen over G DATA en malwarebedreigingen. Tijdens kantooruren worden de klanten gegarandeerd in het Nederlands te woord gestaan. Buiten kantooruren kunnen klanten altijd in het Engels en incidenteel ook in het Nederlands worden geholpen met hun vragen en problemen.

Begin 2014 is in het kantoor in België de internationale helpdesk geopend. Gedurende het jaar is het team verder uitgebreid. Inmiddels is er voldoende capaciteit in huis om een 24-uursservice aan te bieden, ook voor de klanten uit de Benelux. Bijkomend voordeel voor de Nederlandse markt, is dat een deel van de supportdesk bestaat uit medewerkers die Nederlands of Vlaams als moedertaal hebben, dus wanneer deze werknemers dienst hebben buiten de gebruikelijke kantoortijden, kunnen zij de Nederlandse en Vlaamse klanten in hun eigen taal te woord staan.

Country Manager G DATA Benelux Dirk Cools over de nieuwe 24/7 service: “G DATA heeft service en klanttevredenheid altijd al hoog in het vaandel staan. Dat is de reden dat G DATA niet met externe call centers werkt, en zelf zijn eigen helpdeskmedewerkers in dienst heeft. In Duitsland is al jaren support rond de klok en het is onze ambitie in de Benelux al jaren om dit ook aan onze klanten te kunnen aanbieden. We zijn erg trots dat we nu op het punt zijn aangekomen waarbij we de meest uitgebreide supporttijden mogelijk aan consumenten in Nederland en België kunnen aanbieden.“

De helpdesk is telefonisch bereikbaar op lokale telefoonnummers. In Nederland bellen klanten naar 020 8080834 en in België 02 8083321. Het is ook mogelijk om een e-mail te sturen naar de helpdesk via support@gdata.nl  of support@gdata.be

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!