OGD ict-diensten biedt nu ook 24/7-supportOGD ict-diensten biedt nu ook 24/7-support
03-03-2015 | door: Witold Kepinski - hoofdredacteur Dutch IT-channel

OGD ict-diensten biedt nu ook 24/7-support

De Shared Servicedesk van OGD ict-diensten is nu ook ook 's nachts en in het weekend bereikbaar. Dat maakt de directie van OGD bekend. De ict-dienstverlener uit Delft ondersteunt met de Shared Servicedesk 131 organisaties met ruim 47.000 eindgebruikers.

Overal en altijd kunnen werken wordt voor organisaties steeds belangrijker. Deze ontwikkeling vraagt om goede, continue ict-eindgebruikersondersteuning. De klanten van OGD kunnen daarom vanaf vandaag kiezen voor 24/7-support van de OGD Shared Servicedesk. Op deze manier worden eindgebruikers van ict snel, effectief en betaalbaar geholpen.

De Shared Servicedesk van OGD is in 2010 gestart met flexibele, enthousiaste en hoogopgeleide servicedeskmedewerkers die in-house worden opgeleid. In 2012 volgde uitbreiding met ondersteuning op doordeweekse avonden en in 2014 met ondersteuning overdag in de weekenden. Nu volgt hierop vierentwintiguursondersteuning, speciaal voor klanten die rond de klok eindgebruikersondersteuning nodig hebben. Interfood BV en een bekende hospitality service provider zijn de eerste bedrijven die van 24/7-support van de Shared Servicedesk gebruik gaan maken, aldus Roel Nikkessen (foto), directeur OGD: "Voor ons is 24/7-support een logische stap. We kregen die vraag regelmatig van onze klanten, dus het is super dat we nu ook midden in de nacht eindgebruikers van onze klanten blij kunnen maken."

WK

 

Terug naar nieuws overzicht