Witold Kepinski - 25 maart 2015

Supersteil sluit aan bij TamTam

Het Rotterdamse Supersteil sluit aan bij TamTam. Hierdoor gaan de twee digital agencies onder één organisatorische paraplu verder. De bureaus blijven onder eigen merk opereren. Dit meldt TamTam op zijn website.

Supersteil, opgericht in 2007, werkt met 14 medewerkers voor klanten als Pathé, Coolblue, Aegon, RET, Sitecom en Winkelstraat.nl. Als digital agency met een passie voor interactie, ligt de focus voornamelijk op user experience design en het bieden van pixel perfect, multi-device oplossingen.

TamTam is een full service digital agency met kantoren in Amsterdam, Delft en Utrecht. 130 Tammo’s werken dagelijks voor klanten als Oxxio, UPC, HBO, Mojo Concerts, Nationale Opera & Ballet en Artsen zonder Grenzen. De focus van TamTam ligt op digital service design. Oftewel digital experiences ontwikkelen die een glimlach op je gezicht toveren, aldus Paul Manuel (TamTam): ”Wij richten ons op digital service design experiences die consumenten een gevoel van relevantie geven en die een glimlach op gezichten toveren. Met de overname van Supersteil kunnen we nog beter op deze beweging inspelen. De expertise op het gebied van user experience en het kunnen denken in alle relevante online touchpoints versterkt onze positie op de Nederlandse markt.”

Glyn Duijzer (Supersteil): “De aansluiting bij TamTam versterkt onze slagkracht. Het biedt ons de mogelijkheid om onze plannen en ambities sneller te realiseren en nog mooier werk voor onze klanten te maken. Onze focus sluit naadloos aan bij de propositie van TamTam. Wij zijn erg blij dat we onder de paraplu van TamTam verder gaan.”

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!