Witold Kepinski - 27 maart 2015

Reinier de Graaf ziekenhuis Delft kiest voor Selfservice & Hospitality-oplossing van Ricoh en Logis.P

Het Reinier de Graaf ziekenhuis in Delft gaat op haar nieuwe locatie gebruik maken van de Selfservice & Hospitality-oplossing van Ricoh en Logis.P.

In augustus 2015 opent Reinier de Graaf de deuren van het nieuwe ziekenhuis, waar gebruik wordt gemaakt van een nieuwe werkwijze voor het ontvangen van patiënten. Patiënten ontvangen een Reinier de Graaf patiëntenpas via registratiezuilen of een balie in de centrale hal. Met de pas kan de patiënt zich aanmelden voor zijn afspraak via één van de aanmeldzuilen bij de verschillende poliklinieken. Met deze oplossing heeft de patiënt meer grip op zijn eigen gegevens en krijgt hij digitaal aanvullende praktische informatie rondom zijn afspraak.

Patiënten worden na het aanmelden bij de zuil geïnformeerd over het actuele spreekuurverloop en naar de juiste wachtkamer verwezen. Daarna wordt de patiënt via de informatieschermen opgeroepen voor de afspraak met de specialist. De schermen worden daarnaast ook ingezet als narrowcasting, om de wachttijd te benutten voor het delen van relevante informatie. De oplossing is gekoppeld aan het ZIS/EPD van ChipSoft.

WK

CompTIA Community Benelux BW 7-31 mei BW Dutch IT Partner Day tm 11-06-2024
Dutch IT Partner Day 11 juni2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!