Witold Kepinski - 01 april 2015

Fujitsu SELECT Partner Program krijgt nieuw gezicht

Het Fujitsu SELECT Partner Program krijgt een nieuw gezicht. Het nieuwe en verbeterde SELECT Partner Program vormt de kern van Fujitsu’s strategie om partners te helpen groeien op basis van een optimale samenwerking met het bedrijf, aldus Fujitsu.

Het vernieuwde partnerprogramma van Fujitsu houdt rekening met de veranderende behoeften van partners. Daarbij is gekeken naar de opzet van het programma, onderlinge samenwerking, training en voordelen voor partners. Op basis van de successen die Fujitsu de afgelopen jaren met het programma boekte, verwacht het jaarlijks 80 procent van de omzet in producten te behalen via het partnerkanaal.

Principes

Het programma kent wereldwijd ruim 16.200 partners en is een van de meest geavanceerde programma’s in zijn soort. “Het bereiken van wederzijdse groei voor Fujitsu en haar partners is een strategische prioriteit”, zegt Veerle Limbos (foto), Vice President, Global Channel Business van Fujitsu. “Het programma levert voor partners waarde vanuit drie vaste principes: betrouwbare innovatie, individuele ondersteuning en wederzijds commitment voor groei.”

Twee SELECT niveaus

Het vernieuwde SELECT Partner Program kent nu twee niveaus van participatie: SELECT Registered en SELECT Expert. In het eerste niveau staat het opbouwen van kennis over en het verkopen van Fujitsu standaardproducten centraal, zoals LIFEBOOK notebooks, ESPRIMO desktops en STYLISTIC tablets, PRIMERGY servers en ETERNUS storage systemen. Door te specialiseren en te certificeren kunnen zij SELECT Expert worden. SELECT Experts zijn trusted advisor voor hun klanten met specialisaties op gebieden zoals mobiele oplossingen, geavanceerde serverproducten of databescherming.

Door: Witold Kepinski

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!