Witold Kepinski - 16 april 2015

G DATA Software AG haalt marketeers binnen met internationale focus

G DATA Software AG heeft in de afgelopen maanden zijn marketing-team gereorganiseerd en uitgebreid. Zo werd Julia Molzen (hiervoor: Senior Marketing & PR Manager Europe bij Buffalo Technology) aangesteld als Global Marketing Director B2B, werd Judith Globisch, die voorheen Hoofd Online Marketing was, de nieuwe Global Marketing Director B2C en werd Andreas Schneble (hiervoor: Vice President Digital Marketing bij Kaspersky Lab) aangesteld als Global Digital Marketing Director.

G DATA’s Managing Director Walter Schumann zegt over de veranderingen: “Gezien onze ambitie om G DATA internationaal te laten groeien, is het belangrijk om een sterk marketing-team te hebben, dat een internationale focus heeft. Met Julia Molzen, Judith Globisch en Andreas Schneble hebben wij een schat aan internationale ervaring en een stel zeer gemotiveerde krachten in huis gehaald voor al onze marketingactiviteiten.”

Buiten de Marketing Directors werden in de afgelopen maanden ook verschillende andere marketing-medewerkers aangenomen. Alle vacatures zijn nu vervuld en het team is compleet. Schumann: “Met deze groep topprofessionals kunnen wij gaan profiteren van het enorme potentieel dat er voor ons als Duitse IT security-leverancier wereldwijd bestaat. Duitse kwaliteitsstandaarden zijn wereldwijd bekend en gewild. Bovendien garandeert de Duitse herkomst van G DATA dat wij ons houden aan de zeer strikte Duitse dataprotectiewet en dat wij onze software gegarandeerd zonder achterdeuren ontwikkelen.”

WK

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!