Wouter Hoeffnagel - 06 juni 2015

Atos stelt Marianne Hewlett aan als Chief Marketing Officer

Marianne Hewlett is benoemd tot Chief Marketing Officer van Atos Benelux & The Nordics (BTN). In deze rol gaat zij zich richten op het versterken van de positionering van Atos als aanbieder van digitale services in Nederland, België, Luxemburg, Zweden, Denemarken en Finland. Hewlett zal zich hierbij focussen op het optimaliseren en personaliseren van de (digitale) klantbeleving middels selecte kanalen en media.

Als onderdeel van haar takenpakket is Hewlett ook verantwoordelijk voor het interne transformatieprogramma Wellbeing@work en Atos’ strategie op het gebied van duurzaam ondernemen. Beide thema’s zijn belangrijke pijlers van de digitale strategie van Atos, met een focus op het Nieuwe Werken, mobiliteit en de inzet van technologie - waaronder sociale (business) netwerken - om kennisdeling en innovatie te stimuleren en te activeren.

Hewlett treedt toe tot het lokale managementteam en rapporteert aan Rob Pols, CEO van Atos Benelux & The Nordics. Hewlett heeft tijdens haar loopbaan binnen Atos al verschillende marketing- en communicatiefuncties vervuld, zowel op lokaal als internationaal niveau. Zij zal haar nieuwe rol combineren met haar bestaande internationale functie als Head of Business Communications & Content.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!