Xerox breidt Robotic Process Automation (RPA) uit
30-06-2015 | door: Redactie
Deel dit artikel:

Xerox breidt Robotic Process Automation (RPA) uit

Xerox, leverancier van printing, documentoplossingen en business process services, breidt haar portfolio uit met Robotic Process Automation (RPA). Hiermee zijn organisaties in staat om procesautomatiseringen sneller te implementeren, beter schaalbaar te zijn en sneller waarde toe te voegen.

Volwassen business automatiseringsoplossingen nemen routine- en handmatige taken, zoals data entry, over. Dit betekent een keerpunt in Business Process Outsourcing (BPO) en stelt organisaties in staat hun medewerkers in te zetten om echt waarde toe te voegen aan de organisatie. Hierdoor willen steeds meer organisaties de implementatie van automatiseringsoplossingen versnellen. De eerste oplossingen uit het automatiseringspakket van Xerox zijn onderdeel van de Xerox Clearsight suite en bestaan uit:

Xerox ClearSight Automated Intelligence

Deze softwareoplossing is ontwikkeld om op basis van vastgestelde business rules menselijke handelingen na te bootsen. De software integreert met alle databronnen, zoals email en spreadsheets, en kan geprogrammeerd worden om zowel simpele taken als complexe processen uit te voeren. De oplossing interpreteert de data die binnenkomen via het contact center, business of webapp en verwijst deze naar de juiste applicatie of het juiste proces.

Xerox ClearSight Case Management

De ClearSight Case Management oplossing is een eenvoudig, volledig geïntegreerd product geschikt voor diverse branches. Met de software kan de workflow eenvoudig worden beheerd. Customer care agents kunnen hierdoor bijvoorbeeld anticiperen op moeilijke vragen. De software haalt de juiste informatie op, organiseert deze per onderwerp en stelt dit beschikbaar via een icoon op het beeldscherm. Tegelijkertijd wordt het gesprek opgenomen en opgeslagen. Zo kunnen de agents zich volledig richten op de klant in plaats van op het managen van meerdere softwareapplicaties. Het is hierdoor niet langer noodzaak om de agent te voorzien van een uitgebreide training om de juiste antwoorden op de vragen van klanten te vinden, aldus Xerox.

Xerox implementeert business automation oplossingen in haar portfolio om zowel customer care centra als financiering en boekhouding processen en de gezondheidssector te ondersteunen.

Terug naar nieuws overzicht