Witold Kepinski - 14 augustus 2015

Kaseya customer-successprogramma uitgebreid

Kaseya, speler op het gebied van cloudgebaseerde IT-managementsoftware, breidt zijn customer-successprogramma uit.

Het programma, dat werd opgezet om klanten het maximale uit hun samenwerking met Kaseya te laten halen, zal bestaan uit een onboardingproces, klanttrainingen en opleidingsprogramma’s, relatiesupport en professionele diensten en tools gericht op de behoeften van klanten. Om het programma in goede banen te leiden, stelde Kaseya Alex Cuevas aan als Chief Customer Officer (CCO).

Cuevas’ benoeming als CCO volgt kort op de aanstelling van CEO Fred Voccola, en is onderdeel van Kaseya’s missie om klanten op doorlopende basis te helpen groeien en succesvol te zijn door het gebruik van Kaseya-producten en –diensten. In zijn nieuwe rol stuurt Cuevas een team van customer-successmanagers aan en zal hij een nieuw team vormen van onboardingspecialisten. Samen zijn zij verantwoordelijk voor het ondersteunen van de meer dan tienduizend Kaseya-klanten over de hele wereld, en voor het verzorgen van een soepele onboardingervaring voor nieuwe klanten van Kaseya.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!