Hippo en Bynder partners voor een geïntegreerde digital experience
Web content management (WCM) bedrijf Hippo en branding automation oplossing Bynder kondigden een samenwerking aan, om hun klanten nog beter van dienst te kunnen zijn met een meer geïntegreerde digital experience.
Klanten verwachten volgens de twee partbers steeds meer dat bedrijfssoftware de communicatie vergemakkelijkt en omzet genereert, in plaats van alleen maar de verschillende soorten content te beheren. De integratie van Hippo CMS en het Bynder brand portal zal marketing processen stroomlijnen, waardoor een meer consequente en samenhangende brand experience mogelijk wordt.
De integratie van Bynder en Hippo CMS maakt het voor bedrijven mogelijk om het maximale uit de combinatie van Hippo’s omnichannel web content management en content performance vermogen en de best-of-breed branding automation oplossing van Bynder te halen. Dankzij deze integratie kunnen klanten hun met Hippo CMS beheerde sites op ieder kanaal voeden met digitale media die gecreëerd en gemanaged worden in Bynder. Dit zorgt voor complete merk consistentie binnen alle kanalen.
“Bij Hippo weten we dat een web content management systeem bij het genereren van ROI veel meer moet kunnen dan alleen de productiviteit verhogen. Een WCM moet een strategische partner zijn bij het ontwikkelen van een context-afhankelijke ervaring gedurende de hele customer journey, van een nieuwe bezoeker tot de trouwe fan,” aldus Hippo CMO Tjeerd Brenninkmeijer (foto). “We geloven sterk in de best-of-breed benadering - samenwerken met andere technologieën om een volledig en veelzijdig digital experience ecosysteem te creëren. Dat is waarom we zo enthousiast zijn om samen met Bynder branding automation en gepersonaliseerde, multichannel content te leveren.”
Digital marketing
Omdat steeds meer business processen online gaan, worstelen merken nog steeds met de scheidslijn tussen digital marketing, brand management en contentstrategie. De samenwerking tussen Hippo en Bynder is gebaseerd op een gedeelde visie: klanten moeten handvatten aangereikt krijgen om de bestaande grenzen te doorbreken en om de samenwerking tussen hun marketingafdeling en hun technische teams te versterken, want zij bouwen online merken, aldus Jeroen Verdonk, Head of Alliances & Partnerships bij Bynder: “Het gezamenlijk commitment van werken met best-of-breed technologieën en de culturele overeenkomsten tussen Bynder en Hippo maken dit een ontzettend interessante samenwerking. Marketing wordt steeds meer gedreven door technologie en klanten zijn op zoek naar technologieën die helpen om context-relevante klantervaringen te creëren. Het is ons gezamenlijk doel om het leven van marketeers makkelijker te maken door de key elementen van de marketing technologie te integreren. Veel Hippo-klanten vertrouwen en gebruiken Bynder al en we weten dan ook zeker dat zowel zij als onze nieuwe klanten enorm veel voordeel zullen halen uit onze samenwerking.”
De twee tech bedrijven zijn met hun visie op digitale marketing en online branding aanwezig op de dmexco Conference 2015 in Keulen op 16 en 17 September in hal 7 / stand B020. Kölnmesse GmbH, Messeplatz 1, 50679 Keulen, Duitsland.