Wouter Hoeffnagel - 26 oktober 2015

IBM helpt marketeers data uit verschillende systemen te verbinden

IBM lanceert een nieuwe clouddienst die marketeers helpt een goede klantervaring te leveren door data uit verschillende systemen met elkaar te verbinden. ‘Universal Behavior Exchange’ biedt marketeers de mogelijkheid om gepersonaliseerde en relevantere interacties aan te gaan. De inzichten die deze interacties opleveren, helpt hen effectievere campagnes in te zetten op sociale en online advertentiekanalen.

Door steeds hogere klantverwachtingen en het binnen handbereik hebben van steeds meer kanalen, apparaten, oplossingen en data wordt het werk van marketeers steeds complexer. Sommige marketeers moeten zelfs met meer dan 30 verschillende systemen werken. Hier speelt IBM met ‘Universal Behavior Exchange’ op in.

De Universal Behavior Exchange biedt gebruikers:· Click-to-connect integratie voor alle oplossingen die marketeers gebruiken om hun klantdata te analyseren
Een partnernetwerk die integratie mogelijk maakt met een breed scala aan data over klantgedrag, events en de doelgroep binnen alle kanalen (paid, owned, earned).
De mogelijkheid om alle data uit elke touchpoint te integreren en inzichten te bieden die ondersteunen in het creëren van gepersonaliseerde, relevante communicatiecampagnes via alle mogelijke (digitale) platformen.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!