Witold Kepinski - 15 december 2015

Cognizant helpt Etihad Airways met digitale transformatie

Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, en Cognizant hebben een overeenkomst getekend waarin zij de digitale transformatie binnen de luchtvaartmaatschappij beschrijven.

Cognizant, dienstverlener in informatietechnologie, consultancy en business process outsourcing-services, helpt Etihad Airways met het aanpassen van de digitale strategie om op die manier de klantervaring gedurende de reis te optimaliseren. Het gaat om een miljoenenovereenkomst van drie jaar.  

Door inzicht in data en klanten te bieden, zorgt Cognizant ervoor dat Etihad Airways de wensen van zijn gasten beter begrijpt en hierop in kan springen. De combinatie van onderzoek en het verbeteren van processen en technologie maken het mogelijk dat de luchtvaartmaatschappij klanten op maat gemaakte aanbiedingen kan doen. Klanten krijgen hierdoor een betere reiservaring, doordat ze – gebaseerd op hun loyaliteitsstatus en persoonlijke voorkeuren – aan kunnen geven waar ze het liefst zitten in het vliegtuig, keuze in maaltijden hebben en nog veel meer. Op die manier kan de vliegtuigmaatschappij meer omzet genereren en verder bouwen aan het merk en nieuwe commerciële modellen.

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!