Witold Kepinski - 29 januari 2016

Avaya reikt Business Partner Awards 2015 uit

Avaya reikt Business Partner Awards 2015 uit image

Avaya, leverancier van oplossingen op het gebied van unified communications, contact center en networking fabric, reikte onlang de jaarlijkse ‘Business Partner Award’ uit voor de prestaties van zakelijke partners in 2015. Zo namen onder andere Forma, Vodafone en Simac een award in ontvangst voor respectievelijk beste Mid Market IP Office-, unified communications- en networkingpartner.

Avaya organiseert ieder jaar een event om het belang van goede partners te benadrukken. “Zonder goede partners zijn we nergens. Door samen te werken en elkaar op verschillende vlakken te versterken, kunnen wij onze klanten optimaal bedienen. We vinden het belangrijk dat onze partners de erkenning van hun prestaties terugzien. Bovendien is dit evenement elke keer hét moment om terug te kijken op het afgelopen jaar en het met onze partners over trends en ontwikkelingen voor de toekomst te hebben”, aldus Ronald Rubens, Vice President Noord-, Centraal-, en Oost-Europa. De winnaars van de Avaya Business Partner Awards van 2015 in de verschillende categorieën zijn:

Networking: Simac ICT Nederland bv. Simac is een nieuwe professionele partner voor Avaya. Avaya heeft samen met Simac, door gerichte focus, in korte tijd de eerste omzet weten te generen.

Contact Center: ViPcom. ViPcom weet zich in de markt te onderscheiden met veel expertise op het vlak van Customer Contact. Dit heeft afgelopen jaar geleid tot het winnen van een mooi project bij een grote audio leverancier.

Unified Communications: Vodafone. Vodafone laat continue groei zien, met Avaya als onderdeel van totale communicatie concept. Afgelopen jaar is met dit concept een groot project gewonnen bij een Universiteit in Noord-Nederland.

Midmarket/IPO: Forma. Forma laat zien dat een gerichte focus en marketing aanpak leidt tot een verhoging van de omzet in het voor Avaya belangrijke midmarket segment.

Cloud innovation: Datapoint Europe. Datapoint heeft als een van de eerste partners de Google/Avaya oplossing voor Contact Center opgepakt. Met deze oplossing speelt DataPoint in op de behoefte van klanten voor het verkrijgen van een snelle en flexibele Avaya/Google cloud contact center oplossing.

Distributeur: ScanSource Communications. Scansource is voor Avaya een wereldwijde grote distributeur en heeft in het afgelopen jaar geinvesteerd in Nederland en wordt ondertussen door steeds meer partners erkend als belangrijke toegevoegde waarde distributeur.

Tijdens de middag werd er gesproken over de Avaya- en channelstrategie voor dit jaar en lichtte Ronald Hoeijenbos, Regional Channel Director Avaya Europe North, de gezamenlijke business kansen en verandering in de markt toe. “Avaya transformeert naar een Software-as-a-Service bedrijf, en dit betekent voor onze partners een andere benadering van de markt. Wij zien nieuwe samenwerkingsverbanden ontstaan tussen onze bestaande en nieuwe partners”,aldus Ronald Hoeijenbos.

Door: Witold Kepinski

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!