Witold Kepinski - 19 februari 2016

PeopleWare en Microsoft intensiveren samenwerking met Premier Support Contract

PeopleWare heeft voor 2016 het ‘Microsoft Premier Support Partner Contract’ afgesloten. Het Premier Support Contract biedt partners additionele end-to-end ondersteuning voor Microsoft Azure, Office 365 en aanvullende online producten van Microsoft. PeopleWare tracht hiermee de kwaliteit en efficiëntie van haar dienstverlening verder te verhogen en de implementatie- en beheerkosten voor klanten te verlagen.

Het Premier Support Contract biedt PeopleWare de mogelijkheid om te profiteren van aanvullend remote en on-site support vanuit Microsoft, 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar. Daarnaast krijgen business critical issues voorrang in het oplosproces, hierdoor kan de responstijd beperkt worden tot minder dan een uur. PeopleWare heeft tevens toegang tot additionele ondersteuning in de vorm van consultancy, workshops, assessments en de kennisdatabase.

“PeopleWare is gespecialiseerd in het implementeren en beheren van hybride cloud-omgevingen gebaseerd op Microsoft-technologie. Wij zien dat organisaties hiervoor steeds vaker gebruik maken van oplossingen als Microsoft Azure en Office 365. Het Premier Support Contract stelt ons in staat om onze klanten end-to-end support te leveren, de kwaliteit van het beheer op de online producten van Microsoft te verhogen en hiervoor een single-point-of-contact te hanteren”, aldus directeur Mark van Liempt (foto).

WK

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!