Witold Kepinski - 04 april 2016

Yes Telecom neemt Dekatel over

Yes Telecom neemt Dekatel over image

Yes Telecom, zelfstandige dochteronderneming van KPN, heeft Dekatel overgenomen. Met de acquisitie van Dekatel versterkt Yes Telecom haar positie in de MKB markt en haar portfolio, met name voor vaste telefonie en internet. Hiermee kan de Solutions Provider nog beter ondernemend Nederland bedienen zo meldt het Leidse telecombedrijf.

Dekatel is een onafhankelijke en klantgerichte service provider voor mobiele en vaste communicatie, volledig gefocust op de zakelijke markt via het netwerk van KPN. Al ruim 25 jaar biedt Dekatel ondernemend Nederland flexibiliteit en maatwerk met een persoonlijke benadering. Onder de merknaam Yes Telecom zullen de providers aan de verdere uitbouw van het zakelijke klantportfolio werken.

“Wij zijn zeer verheugd de krachten te bundelen met Dekatel. De sterke positie die Dekatel heeft opgebouwd in het MKB zullen we koesteren en blijven voortzetten. De vestiging in IJsselmuiden zal volledige ondersteuning blijven bieden aan de Business Partners en klanten van Dekatel. Vooral door de bundeling van het portfolio ontstaan unieke combinaties en mogelijkheden voor partners en klanten. Vaste telefonie, mobiele telefonie en internet behoren tot het zakelijke aanbod. Met drie vestigingen; Leiden, Hengelo en IJsselmuiden, wordt onze positie verder versterkt en kunnen we onze groeiambitie verwezenlijken. Met hierbij een gepassioneerde focus op het partnerkanaal”, aldus Lothar Steegstra (foto), Algemeen Directeur Yes Telecom.

MKB

Erik Jan Dekker, Algemeen Directeur Dekatel voegt daaraan toe; “Yes Telecom en Dekatel lijken op elkaar in werkwijze, klantbenadering en focus. Beide organisaties zijn zeer betrokken bij ondernemend Nederland en bieden dan ook maatwerk-oplossingen die passen bij het MKB via het kwaliteitsnetwerk van KPN. Yes Telecom biedt met haar Yes Solutions, zoals haar vast- mobiel oplossing een sterke aanvulling in het vervullen van de behoefte van de klant op ons huidige aanbod. De klant wordt daarbij een onderscheidend hoog service niveau geboden door persoonlijk contact, flexibiliteit in het bieden van (maatwerk)oplossingen en servicetools om o.a. kosten te analyseren”.

Business Partners, klanten, en gebruikers zullen naast persoonlijke service en klantgerichte ondersteuning profiteren van de verdere intensivering in de samenwerking. Hierdoor kunnen bijvoorbeeld vernieuwende productcombinaties, waar mogelijk, nóg krachtiger en sneller geïntroduceerd worden in de markt.

WK

DIC Awards BW tm 21-10-2024 Dutch IT Security Day BW tm 15-10-2024
Dutch IT Security Day BN tm 15-10-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!