Witold Kepinski - 27 mei 2016

CRM Partners levert Fortune Coffee nieuwe Microsoft Dynamics CRM

CRM Partners heeft bij Fortune Coffee een digitaliseringsslag gerealiseerd en daarmee de klantrelatie persoonlijker gemaakt. Met de implementatie van Microsoft Dynamics CRM is Fortune Coffee in staat haar relatiebeheer naar een hoger niveau te tillen zo melden de twee bedrijven.

Het doel van de Zoetermeerse koffiespecialist is om betere en snellere service te leveren, klantinformatie centraal op te slaan en facturatie te digitaliseren. Fortune Coffee heeft na een zorgvuldig proces CRM Partners geselecteerd vanwege haar kennis en kunde op het gebied van Customer Engagement. Klanten van Fortune Coffee worden dankzij de samenwerking nu nog persoonlijker bediend.

Door de professionaliseringsslag behoren papieren klantenkaarten in de auto tot het verleden. De medewerkers hebben allemaal een iPad, waarmee ze in één oogopslag alle actuele gegevens van de klant, zoals het aanspreekpunt, consumptieverbruik en bestellingen kunnen inzien. Alle klantinformatie wordt centraal in het CRM-systeem gezet. Deze informatie is voor iedere werknemer beschikbaar, waardoor zij in staat zijn direct in te spelen op de situatie en de wensen en behoeften van de klant, aldus Ton van der Tang, directeur van Fortune Coffee.

Kennissessie: Op weg met Mobile CRM

Fortune Coffee vertelt over haar transitie naar een persoonlijke klantrelatie en haar ervaring met Mobile CRM tijdens een kennissessie. Deze sessie wordt georganiseerd door CRM Partners op donderdag 23 juni. Meer informatie en het inschrijfformulier is beschikbaar via:https://www.crmpartners.nl/resources/event/opdekoffie

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!