Witold Kepinski - 19 juni 2016

ilionx breidt dienstverlening uit met marketing business unit

ICT-dienstverlener ilionx en HEUS?! Marketing, digital agency met vestigingen in Loosdrecht en Groningen, bundelen hun krachten en vormen de nieuwe business unit; ilionx Interactive Marketing. Op deze manier speelt ilionx in op de toenemende vraag naar interactieve marketingconcepten, customer experience en customer engagementvraagstukken.

“Producten en merken staan of vallen bij een goede klantervaring”, aldus Wiebe de Boer, algemeen directeur bij ilionx. “De klanten van onze opdrachtgevers bepalen zelf waaraan zij behoefte hebben en op welke wijze en via welke kanalen zij op welk moment willen engagen. Het bieden van een optimale klantervaring is een specialisme waarmee veel klanten van ilionx worstelen. Met de overname brengen we de doelen van de klant en de behoeften van de doelgroep van de klant dichter bij elkaar. Dit helpt klanten succesvoller te zijn in het realiseren van hun gewenste doelen.”

IT en marketing steeds vaker verweven

IT-vraagstukken zijn steeds vaker verweven met marketingdoelstellingen. De dialoog voeren met de eindklant, engagement en storytelling en het invullen van een omnichannel-strategie vragen naast kennis van marketing en communicatie ook om kennis van systemen die helpen bij het invullen van die strategie.

De business unit Interactive Marketing vormt de brug tussen de huidige IT-dienstverlening en de groeiende vraag naar marketingexpertise. ilionx kan met deze nieuwe business unit een serieuze oplossing bieden voor marketingvraagstukken, waarbij IT geen bottleneck is maar een oplossing.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!