Witold Kepinski - 04 juli 2016

Nedschroef kiest voor Axios Systems IT Service Management

Koninklijke Nedschroef Holding BV, een producent van bevestigingsmaterialen met meer dan 120 jaar ervaring in de automotive industrie heeft voor assyst gekozen, de IT Service Management oplossing van Axios Systems, om het service management van de groep te consolideren.

Het Helmondse bedrijf heeft assyst als software-as-a-service (SaaS) oplossing aangeschaft, inclusief password reset en assystMobile. De oplossing wordt gefaseerd geïmplementeerd en zal in Augustus afgerond zijn.

Voorheen maakte iedere afzonderlijke vestiging van de Nedschroef groep gebruik van een eigen service management oplossing. Echter om een aantal strategische doelstellingen zoals centralisatie, self service en continual service improvement te realiseren was een nieuwe oplossing noodzakelijk. Hans Smits, Group IT Project Leader van Nedschroef is van mening dat assyst de Nedschroef groep in staat zal stellen om haar strategische doelstellingen te behalen.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!