Pylades, CRM Partners, Cegeka, HSO en QBS lid Microsoft Dynamics Inner CirclePylades, CRM Partners, Cegeka, HSO en QBS lid Microsoft Dynamics Inner CirclePylades, CRM Partners, Cegeka, HSO en QBS lid Microsoft Dynamics Inner Circle
18-07-2016 | door: Witold Kepinski

Pylades, CRM Partners, Cegeka, HSO en QBS lid Microsoft Dynamics Inner Circle

Tijdens de Microsoft Worldwide Partner Conference 2016 (WPC) in Toronto, Canada heeft Microsoft bekend gemaakt dat Pylades, Cegeka, HSO, QBS en CRM Partners zijn gekozen tot lid van de Microsoft Dynamics Inner Circle.

Het lidmaatschap van de Inner Circle is voorbehouden aan een selecte groep partners die bestaat uit 1% van de wereldwijde Microsoft Dynamics partners. Mark Gooijer, Managing Partner van Pylades. “Onze consultants ondersteunen onze klanten iedere dag bij hun activiteiten, met professionele implementaties van Dynamics CRM en Dynamics AX. Ik ben zeer trots op wat we hebben bereikt.”

Pylades is een implementatiespecialist van bedrijfskritische informatiesystemen. De belangrijkste competenties zijn implementatie, beheer en onderhoud van Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Sharepoint, Microsoft Business Intelligence-oplossingen en branche specifieke extensies in de Cloud of op locatie.

CRM Partners

CRM Partners is tijdens de jaarlijkse World Partner Conference (WPC) van Microsoft in Toronto voor het tweede achtereenvolgende jaar benoemd tot lid van de Microsoft Dynamics Inner Circle 2016. CRM Partners behoort hierdoor wederom tot één van de meest strategische Microsoft-partners wereldwijd. Zij heeft zich opnieuw bewezen door sterke klantgerichtheid, hoge klanttevredenheid en het aanbieden van een Customer Engagement-platform op basis van Microsoft technologie. In 2011 en 2013 behoorde CRM Partners ook al tot de Inner Circle.

“CRM Partners mag zich dit jaar weer rekenen tot de Microsoft Dynamics Inner Circle 2016”, aldus Jeff Edwards, Director Channel Strategy and Programs bij Microsoft. “Haar uitstekende prestatie, grote betrokkenheid, toewijding aan klanten en continue focus op business excellence maakt dat CRM Partners zich opnieuw kan schalen onder de zestig meest succesvolle Microsoft-partners van de wereld.”

Emiel Putman, CEO en oprichter van CRM Partners: “Ons vernieuwde lidmaatschap van de Inner Circle bevestigt dat de richting die we gekozen hebben naar een Customer Engagement Company, de juiste is. Ook komend jaar blijft dit ons uitgangspunt en willen we verder excelleren in onze expertise en service.” 

QBS

Voor het derde jaar op rij, is QBS group door Microsoft bekroond met het prestigieuze lidmaatschap van de Inner Circle for Microsoft Dynamics. Dit melden Frank Holland, Corporate Vice President, Microsoft Business Solutions Sales & Partners, en Joop van Voorthuijsen, CEO QBS group. De 2016 Inner Circle for Microsoft Dynamics, eert een elite groep van 60 van de meest strategische Microsoft-partners over de hele wereld, die door hun toewijding aan klanten uitblinken met hun zakelijke prestaties en hun verkoopresultaten. De benoeming tot lid van de Inner Circle illustreert de inzet van een partner op het gebied van de klanttevredenheid en betekent de hoogste kwaliteit voor de levering en ondersteuning van Microsoft Dynamics producten, aldus Microsoft. 

Cegeka

Microsoft heeft Cegeka toegevoegd aan zijn Inner Circle voor Microsoft Dynamics (2016). De Inner Circle bestaat uit de wereldwijd vijftig sterkst groeiende en innoverende partners van Microsoft. Het is de meest prestigieuze kwalificatie voor Dynamics-partners.

Cegeka heeft de voorbije jaren enorm geïnvesteerd in Microsofts ERP, en stapte onder meer als eerste Belgische IT-leverancier in het EMEA Dynamics Industry Partner Program van Microsoft. Microsoft erkende daarmee al Cegeka’s ruime kennis en expertise in Microsoft Dynamics ERP en CRM software, en rekent de dienstverlener nu tot zijn meest strategische ERP-partners ter wereld. 

Bewijs van toegevoegde waarde 
Arno Visser, Director Microsoft Business Solutions Cegeka: “We hebben de afgelopen jaren competenties binnen de Cegeka Groep in de productie-, proces- en de voedingsindustrie samengevoegd, versterkt en gecommercialiseerd op Europese schaal. Deze erkenning is een bewijs van onze toegevoegde waarde, van onze jarenlange expertise en van de koers die onze organisatie vaart. Door nauw samen te werken met Microsoft en zijn Inner Circle kunnen we onze expertise verder aanscherpen en ons Dynamics-aanbod innoveren. Zo kunnen we onze klanten helpen om voortdurend te vernieuwen en succesvol zaken te doen.”

Microsoft maakte zijn Dynamics Inner Circle bekend tijdens zijn jaarlijkse Worldwide Partner Conference (WPC), die dit jaar plaatsvond in Toronto. Op die conferentie konden partners kennis nemen van de roadmap van de ERP-software voor het komende jaar, best practicesmet elkaar delen en netwerken. 

De afgelopen maanden realiseerde Cegeka ERP-projecten bij onder meer CarglassFruttital,Q-Park en Renson

HSO

Voor het tiende jaar op rij is HSO, leverancier van CRM- en ERP-oplossingen van Microsoft, benoemd tot de prestigieuze Microsoft Dynamics Inner Circle. De Microsoft Dynamics Inner Circle is een groep van de wereldwijd meest strategische en succesvolle partners van Microsoft Dynamics. “Ik ben blij dat ik HSO opnieuw mag belonen voor haar uitmuntende prestaties bij de digitale transformatie van bedrijven en bedrijfsprocessen met behulp van Microsoft Dynamics 365”, aldus Frank Holland, Corporate Vice President Business Solutions Sales & Partners bij Microsoft. “HSO behoort tot de top 1 procent van alle Microsoft Dynamics partners wereldwijd, hun commitment en strategische bijdrage aan het succes van onze gezamenlijke klanten is wat echt opvalt.”

Jan Koedijk, directeur HSO Nederland: “We zijn trots en verheugd dat we ons voor het tiende jaar op rij tot dit netwerk mogen rekenen. Onlangs hebben wij ConnectedWork gelanceerd, een browser-gebaseerde werkplek die Microsoft en andere bedrijfsapplicaties integreert. Met de komst van Microsoft Dynamics 365 staan alle functies van ERP, CRM, BI, IoT, In-memory en Machine Learning integraal ter beschikking van de gebruiker. Dit maakt het mogelijk met een integrale aanpak van start te gaan, maar toch klein te beginnen. Zo kunnen processen of functies eenvoudig, flexibel en met snel resultaat in gebruik worden genomen.

WK

Terug naar nieuws overzicht

Tags

ERP, CRM, Software
Software