Witold Kepinski - 21 juli 2016

Microsoft top-4 mantra voor een succesvolle partner business

Microsoft heeft voor partners een top-4 mantra samengesteld om succesvol te zijn in hun business. Dit meldt Microsoft channelbaas Gavriella Schuster tijdens de Microsoft Worldwide Partner Conference (WPC) in Toronto.

Schuster zegt dat de top-4 bestaat uit best practices:

Ten eerste is dat differentiatie op het gebied van partnerships en Intellectal Property (IP), een originele oplossing gebaseerd op de vele soorten Microsoft technologieën.

Ten tweede kan de partner zich onderscheiden met digital marketing (waaronder social media) en footprint van bijvoorbeeld cases. Meer dan de helft van IT-beslissers hebben voor de pitches van hun aanbieder al vaak een keus gemaakt van wat zij weten.

Ten derde is het handig je onderneming als een fabriek te runnen met standaardisaties en efficiency in alle onderdelen.

Ten vierde kan de partner een permanente customer lifetime value bieden, dus altijd inspelen op behoefte en wensen van de klant. Zeg maar de Trusted Advisor.

Blog

Lees de blog van Schuster over cloud winstgevendheid, Internal User Rights kansen, CSP partner business, de nieuwe referral engine en nieuwe Microsoft logo's voor silver en gold partners.

Door: Witold Kepinski

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!