Witold Kepinski - 19 augustus 2016

Juniper Partner Advantage programma krijgt updates

Het Juniper Partner Advantage-programma heeft nieuwe updates gekregen. Deze brengen voor partners meer kansen voor constante groei en ontwikkeling, aldus netwerkleverancier Juniper Networks. “Het is een spannende tijd voor Juniper Networks en onze partners. Het is duidelijk dat partners steeds meer keus hebben en wij zijn vastberaden om onze partners optimaal te laten profiteren van ons programma en de voordelen. Met deze updates kunnen wij onze partners nog beter bedienen en hen helpen in het vergoten van hun omzet,” aldus Sander Groot (foto), Director Partner Sales Northern Europe bij Juniper Networks.

Juniper Networks introduceert updates in zijn Juniper Partner Advantage-programma. Door nieuwe categorieën toe te voegen aan het hoogste level in het JPA-programma kan Juniper partners plaatsen in het voor hun meest optimale programmaonderdeel. Partners krijgen hierdoor meer mogelijkheden voor constante groei en ontwikkeling. In het bijzonder als het aankomt op het werken met nieuwe of opkomende technologieën en business modellen.

Next Gen, Rising Star en Cloud Services Partner

Juniper Networks ziet dat zijn channel partners hun business modellen aanpassen aan de veranderende wensen van eindgebruikers. Om rekening te houden met deze veranderingen voegt Juniper Networks nieuwe categorieën toe aan het Elite-niveau. Dit is het hoogste en meest operationeel geavanceerde niveau van het programma. De nieuwe categorieën zijn: Next Gen, Rising Star en Cloud Services Partner.

Een Next Gen partner is een bedrijf dat zich richt op software, diensten en XaaS. Met hun huidige omzet behalen zij niet de Elite-status, maar wanneer zij een duidelijke strategie hebben en zicht hebben op groei in nieuwe gebieden, komen zij in de Next Gen categorie goed tot hun recht.

Voor partners met gerichte bedrijfsplannen die nieuw zijn in het JPA-programma, heeft Juniper Networks de Rising Star categorie ontwikkeld. Partners binnen deze categorie krijgen exclusief toegang tot business- en marketingontwikkeling mogelijkheden om hun omzet nog meer te vergroten. 

In september van dit jaar zal Juniper Networks ook het flexibele puntenprogramma Rewards introduceren. Hiermee ondersteunt Juniper de partners die continu blijven investeren en groeien in de channel community. Naast een verbeterde user interface voor het indienen van claims, wordt het nieuwe Juniper Partner Rewards programma geïntegreerd met het vernieuwde Deal Registration System (in AMER en EMEA). Dit verzekert dealvoorkeuren en prijsvoordelen en helpt partners hun deals te beheren, volgen en sneller te closen.

Bovenop dit alles blijft het Juniper Marketing Concierge waarde brengen aan alle Juniper partners. Partners hebben hierin twee opties om marketingmateriaal te creëren - de "easy button" voor one-click marketing programma’s of frameworks voor op maat ontworpen campagnes. Tot op heden zijn er met behulp van deze tool meer dan 1.200 campagnes uitgerold, door 600 unieke partners.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!