Witold Kepinski - 25 september 2016

Mapp Digital biedt Digital Marketing Technologie

Mapp Digital is gestart als onafhankelijke digital marketing technologie bedrijf. Het bedrijf is opgericht door en voor marketeers vanuit een samenvoeging van BlueHornet Networks en de digital marketing applications tak van Teradata.

Mapp’s dienstverlening, zorgt ervoor dat marketeers met hun messaging kunnen excelleren via e-mail, social, mobile push en web marketing en tegelijkertijd kunnen profiteren van het onderliggende data management platform. “Mapp helpt marketeers bij het bepalen en bereiken van relevante, meetbare doelstellingen. Wij doen dit met speciaal hiervoor ontwikkelde, design-gedreven technologie en met de support van ons wereldwijde team in-house specialisten,” aldus Michael Biwer (foto), CEO van Mapp Digital. “We zijn al begonnen om onze technologie samen te voegen tot één gebruiksvriendelijk customer engagement platform dat onze B2B en B2C klanten in staat stelt hun klanten beter te leren kennen, vanaf het eerste contactmoment tot en met deelname in loyalty programma’s. Ook gaan we nieuwe functionaliteit lanceren waar onze klanten om vragen, zoals predictive analytics en strategic reporting.”

Terwijl Mapp de meest geavanceerde technologie gaat leveren, is complexiteit verminderen ook een belangrijke missie. “Mapp is erop gericht om doelgerichte state of the art technologie te leveren via user interfaces die ingewikkelde dingen eenvoudig maken,” zegt Thomas Goldstein, SVP strategie. “Wij hebben succes als onze klanten succes hebben en wanneer zij kunnen focussen op wat voor hen belangrijk is.”

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!