Witold Kepinski - 21 september 2016

Centralpoint wint Traffic Builders Award

Online marketingbureau Traffic Builders bestaat 15 jaar en vierde dit 15 september 2016 tijdens het Cookie Event. Centralpoint was aanwezig en sleepte de Cookie Award voor meest ROI gedreven opdrachtgever in de wacht.

Onderdeel van het Cookie Event is een prijsuitreiking voor een aantal van de meest uitdagende, leukste en bijzondere marketingcases van Traffic Builders. Centralpoint werkt sinds vele jaren intensief samen met Traffic Builders om effectieve marketinguitingen in zoekmachines op te zetten.

Roel Harting, CFO van Centralpoint, over Traffic Builders: "TrafficBuilders heeft zich vanaf de start van onze samenwerking verdiept ons businessmodel en online waardedrijvers, met als resultaat dat zowel de omvang, het bereik, als de effectiviteit van onze campagnes fors is toegenomen de afgelopen jaren. Hierdoor hebben we een stevige uitgangspositie voor het realiseren van onze verdere ambities."

Het team van Traffic Builders over Centralpoint: "Ondanks de torenhoge en uitdagende ambities om constant te blijven groeien, verliest Centralpoint nooit de ROI uit het oog met als gevolg al jarenlang positieve resultaten, zowel in het realiseren van groei als in het verbeteren van de ROI."

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!