Leadgate ondersteunt BPSolutions met marketing-as-a-service
27-10-2016 | door: Witold Kepinski

Leadgate ondersteunt BPSolutions met marketing-as-a-service

 IT online marketing specialist Leadgate Europe en netwerk- en cloud integrator BPSolutions werken samen aan het uitbouwen van de marketing strategie, online advertising, website optimalisatie en de marketing automation.

Het in Driebergen gevestigde BPSolutions adviseert Retail-, Manufacturing- & Electronics organisaties, Topklinische Ziekenhuizen en ‘Care’- organisaties over het ontwerp, de inrichting en implementatie van complexe- en dynamische IT-infrastructuur oplossingen. BPSolutions is onderscheidend door haar excellentie in het adviseren op basis van de volledige business implicatie van een oplossing, de specifieke kennis in point solutions en haar 24x7 opererende Network Operations Center (NOC). Naast BPSolutions opereert de BPSolutions Group met BPCloudServices als integrator voor managed (cloud) services en BPAnalytics voor predicitive en prescriptive Analytics oplossingen

De traditionele manier van marketing bedrijven levert binnen het IT-landschap steeds minder resultaat op. BPSolutions is op zoek gegaan naar een nieuwe manier van communiceren met haar relaties en prospects, BPSolutions heeft hiervoor Leadgate gekozen, aldus Martijn van Veen (foto0, CCO bij BPSolutions, ‘Marketing is veranderd van het schieten met hagel in de gehele markt, naar het inzicht krijgen in de behoefte van organisaties en hen daar gericht met de juiste informatie over informeren. Deze laatste wijze zorgt ervoor dat we de klanten vinden die behoefte hebben aan onze oplossingen en diensten, en waar we een relevante bijdrage kunnen leveren. Leadgate heeft een geavanceerde manier voor het aantrekken van de juiste contacten en zij zorgen met hun marketinginstrumenten voor een nieuwe impuls in de markt. Doordat Leadgate verstand heeft van de IT markt en de doelgroepen goed kent, zijn inmiddels de eerste successen geboekt’

Online marketingmix geoptimaliseerd voor online continuïteit

‘IT organisaties verschuiven businessmodellen van een project-georiënteerde aanpak naar een dienstenmodel. Het hierbij opnieuw positioneren van een merk en klanten en prospects de nieuwe boodschap laten begrijpen en aanzetten tot beweging, is telkens weer een fantastische uitdaging. Bij BPSolutions is dit niet anders. Het stapje voor stapje tot een compleet online geoptimaliseerde marketingmix komen is volop in beweging en de eerste leads zijn gegenereerd. Nu is het zaak om met de samenwerking online succes te maximaliseren’, aldus Sjors Teeuwen, Sales en Marketing Directeur bij Leadgate.

Terug naar nieuws overzicht