Witold Kepinski - 01 november 2016

Media Markt winkelfestijn Gekkenhuis geslaagd

Het winkelfestijn ‘Gekkenhuis’ van Media Markt trok op de eerste dag van de actie al 115.000 bezoekers. Volgens de elektronicaketen zijn de Plopsaland tickets, vliegtickets en Toyota lease auto’s het meest in trek dit jaar. Van alle drie de producten zijn er in twee dagen al rond de 1000 verkocht. De exclusieve Formule 1 reis naar Abu Dhabi was binnen een uur al uitverkocht.

De reis waar veel klanten (online) voor in de rij stonden bevat drie overnachtingen, toegang tot het circuit en veel andere extra’s zoals tickets voor het concert van Rihanna en Lionel Richie. Liefhebbers van Formule 1 maken nog wel kans op het winnen van een ‘jongensdroom’; een over de top luxe versie van deze reis. Bij elke aankoop maken klanten kans op een compleet verzorgd VIP-arrangement naar Abu Dhabi ter waarde van 50.000 euro.

Tijdens Gekkenhuis verkoopt Media Markt producten die je normaliter niet in een elektronicawinkel tegenkomt. Het aanbieden van populaire, doorgaans dure producten tegen een Media Markt prijs in een winkel die voor iedereen bereikbaar is, blijkt een succesformule. Dit jaar kun je bij Media Markt terecht voor onder andere maatpakken, gereedschapskisten en boxsprings. Ook producten uit het reguliere assortiment worden tijdens Gekkenhuis tegen bodemprijzen aangeboden. De Lenovo laptop en Samsung wasmachine gaan als warme broodjes de winkel uit.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!