Redactie - 05 december 2016

Xerox Web Capture Service biedt oplossing voor workflowautomatisering

Het importeren van scans van papieren inkooporders en ontvangstbewijzen in applicaties kan veel tijd in beslag nemen aldus Xerox. Dat geldt zeker voor het MKB die voor hun bedrijfsprocessen gebruikmaken van internetapplicaties. Xerox lanceert daarom de Web Capture Service, een eenvoudige en krachtige oplossing voor workflowautomatisering, waarmee Xerox-resellers in staat zijn om een einde te maken aan dit pijnpunt van klanten.

Volgens een onderzoek door Xerox maakt 72 procent van alle MKB-organisaties momenteel geen gebruik van workflowautomatisering of zijn ze pas begonnen met de implementatie daarvan. Voor veel kleine en middelgrote bedrijven is dit een belangrijke eerste stap in het automatiseren van hun workflows.

De Web Capture Service van Xerox is de enige oplossing die documenten automatisch scant voor direct gebruik, zonder bestanden aan te hoeven maken of documenten te hernoemen en ze in applicaties te importeren. De Web Capture Service, die exclusief wordt aangeboden via resellers van Xerox, kan worden ingezet in combinatie met scanners van elk merk. Bovendien is de dienst compatibel met de meeste internetapplicaties, zoals Microsoft Office 365, QuickBooks, Salesforce, SAP en Concur.

“Met de Web Capture Service kunnen onze resellers het MKB een unieke dienst aanbieden die hen op weg helpt met de automatisering van hun bedrijfsprocessen”, aldus Yves Rummens, Office Business Manager bij Xerox. “Er is geen oplossing die zo geavanceerd en tegelijkertijd zo gebruiksvriendelijk is, zeker wat het MKB-segment betreft.”

De Web Capture Service maakt deel uit van een reeks van nieuwe en exclusieve oplossingen en tools van Xerox die resellers in staat stelt om nieuwe omzetbronnen aan te boren naast de gebruikelijke verkoop van hardware en verbruiksgoederen:

De nieuwe Productivity Packs van Xerox voor mfp’s uit de ConnectKey i-reeks omvatten kant-en-klare applicaties voor verticale markten, zoals het onderwijs, de gezondheidszorg en de financiële dienstverlening. Deze maken een einde aan handmatige, tijdrovende en foutgevoelige taken door op papiergebaseerde processen om te zetten in geautomatiseerde digitale workflows. Elk Productivity Pack bevat vijf workflowapplicaties die specifiek zijn ontwikkeld voor de desbetreffende verticale markt. Partners kunnen op deze manier vaste voet aan de grond krijgen in verticale markten zonder de noodzaak om een software engineer en systeemintegrator in te schakelen voor de ontwikkeling van passende workflows.

De nieuwe Xerox Partner Solutions Playbook 2.0, een interactieve bibliotheek vol best practices biedt achttien nieuwe branchetoepassingen, gebruiksscenario’s en verkoopstrategieën. Het playbook helpt partners om op eenvoudige wijze workflowoplossingen te verkopen, samen te werken en ideeën uit te wisselen met andere resellers en applicaties op maat te ontwikkelen die hun bedrijfsresultaat ten goede komen.

Beschikbaarheid

De Web Capture Service dienst is vanaf het eerste kwartaal van 2017 verkrijgbaar voor alle partners. De Xerox Productivity Packs en de Xerox Partner Solutions Playbook 2.0 zijn per direct verkrijgbaar.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!