Witold Kepinski - 12 januari 2017

Coosto en The Webcare Company gaan nauwer samenwerken

Coosto en The Webcare Company gaan nauwer samenwerken. Ze wisselen kennis en informatie uit voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Coosto is speler in webcaretooling en The Webcare Company is specialist op het gebied van klantcontact op social media.

Bedrijven willen een technisch sterk platform waarop ze al hun interactie op social media kunnen beheren. De webcaretool van Coosto maakt het mogelijk klachten en vragen via onder andere Facebook ,Twitter en WhatsApp vanuit één omgeving te beantwoorden.

The Webcare Company richt software optimaal in voor webcarestarters en denkt mee met procesverbetering en rendementverhoging. Ook zijn er services beschikbaar zoals het opzetten van een Code of Conduct, implementatiecoaching, social-salestraining of opleidingen voor teamleiders. Daarnaast levert The Webcare Company op maat gemaakte rapportages.

“Vanuit The Webcare Company ontwikkelen we consultancyprogramma’s die naadloos aansluiten op de specifieke behoeften van nieuwe en huidige klanten van Coosto”, zegt managing director Ludo Raedts van The Webcare Company. Door kennis te delen en klanten naar elkaar door te verwijzen, kunnen klanten snel en adequaat hun socialmedia-activiteiten uitbreiden of professionaliseren.

Per 1 januari 2017 is de samenwerking van start gegaan. Het kennispartnerschap met Coosto past in de strategie van The Webcare Company om zichzelf te positioneren als servicepartner in de social-mediabranche.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!